when nobody's around

Skulle på kryssning med tjejerna idag + min pojkis men jag och älsklingen började tjafsa typ 10 min innan vi skulle ta bussen till station och sen stack han härifrån. Jag gick till busshållsplatsen och precis när bussen kom så såg jag att jag hade glömt mitt leg hemma, typiskt. Gick hem och började leta som fan efter det, hittade det tillslut som tur var.. Emelie, som var hundvakt till dollar idag ringde och sa att hennes hund löpte, jag visste det innan men jag hade helt glömt bort det eftersom jag var så stressad. Jag var iallafall tvungen att hämta Dollar och då hade jag helt plötsligt ingen hundvakt längre, då var det 15 min kvar tills tåget skulle gå, hade 15 min på mig att hitta hundvakt. Gick inge vidare eftersom jag sitter här hemma nu och halvsover medans dom säkert har superkul på båten. Ska ta och gå ut med Dollar nu så han inte gnäller imorgon bitti.

Jag och adam blev iallafall sams efter ett tag, nu ligger han här brevid och snarkar. Mitt älskade hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0