you can not trust everything, follow your gut instinct and decide for yourself!

Var ute i stan i lördags med min fina vän Anna♥, det var nog den bästa utgången hittills! Träffade jättetrevliga människor, dansade, söp, söp och söp haha aaah men det var galet :D Kom hem vid 6 på morgonen så just nu jobbar jag på att vända tillbaka dygnet men det funkar inte sådär jättebra.

Trodde mitt tatueringskit skulle komma idag men icke :( buhu! hoppas det kommer imorgon, det skulle högst ta 10 arbetsdagar och nu har det gått 7 arbetsdagar. Men som pappa säger "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge". Tyvärr håller jag inte med, för alltid när man väntar på något gott så väntar man alltid för länge. De där lät inte logiskt men det är ju endå jag som skriver och tänker så haha.

Jag väntar på att pannacottan ska bli klar sen ska jag se på film, får se när jag somnar. Börjar få huvudvärk :( BLÄ! ska ta alvedon nu. Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0