Show me the way, please.

Ska man skriva godmorgon eller?
ehh jag ska till tvättstugan nu och hämta kläderna, sen blire o sova.
Måste vända på dygnet i veckan iallafall!! Det här går bara inte, tur att jag har två hundar som älskar att sova (Diamond sover längre än mig och jag måste väcka henne vid 12 tiden), Dollar brukar väcka mig genom att stå med nosen på sängen (jag har en hög säng så han måste sträcka på nosen för att nå upp) och vifta på svansen så den smäller i garderobsdörrarna, ååååh jobbigt. Men när jag väl går upp så går han och lägger sig o ska sova, speciella hundar jag har :)
Dollidoll får följa med mig till tvättstugan, Diamond ligger inne hos pappsen och sover så hon får fortsätta med det. Dollar ska iallafall med mig och skydda mig om något skulle hända haha, godnatt.. elr godmorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0