"I dream my paintings and then I paint my dreams."

Blekte mina tänder idag och nu ilar dom som vanligt, har även fixat naglarna med det som fanns kvar i mitt nagelkit. Jag har inte insett förrän nu hur mycket jag tycker om min nya tatuering på fingret, i luuuuv it haha. Det bästa av allt med den tatueringen e att mina närmsta också har den, o vi e typ 4 av 12473482385862356589 som har den, men jag har lite sådär limited edition med en krumilur på sidan. Från början var det jag och Anna som hade planerat den, sen kom rebbe o fanny hem till mig o då vart de allihopa :) Kanske har skrivit de men jag har gjort 3 till tatueringar på mig själv, en stjärna och ett hjärta och ett hemligt haha :D

Har suttit och försökt få ner ett spel, ni vet lara croft? aaaaaah men jag fattar inte hur jag ska sätta på själva spelet, har laddat ner det men de står typ ISO fil eller något så det går inte att öppna. Får vänta till i helgen o be min kära kusin att komma, the "datanörd" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0