"Better die with honor than live with shame"

Tråkig blogg jag vet, det e 6 nästan 7 dagar sen jag skrev, har faktist varit upptagen! Mitt tatueringskit har kommit så jag har suttit och kladdat på mina kära vänner, mig själv och pappsen haha. Käkade "frukost" nyss och nu ska jag väll sätta på en film och bara tare lugnt.

Ska be någon att komma sen så jag får träna lite tattooo haha :) kul! Pappa kom nyss in o visa benet; men du, titta vad som har hänt! jag ba vaddå :O då visade han tatueringen som ja gjort på honom o ba MÄKTIGT VA? shit mitt hjärta, jag trodde de hade blivit någon infektion eller något. Tur!


Här e tatueringen jag gjorde på Rebbe, duktigt för att vara en av mina första tatueringar va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0