You, you are my special one.

Hallå :)
Har varit lite "upptagen" om man säger så. Fick äntligen träffa min baby den 15e, jag har ju varit rätt så deppig men allting ba vände på en gång när jag fick krama och pussa på honom, min fina. Har varit med honom sen dess, det känns så bra.
Idag vaknade vi vid 10 tiden tror jag? låg och segade oss till 1 ungefär, mysigt. Tråkigt bara att han var tvungen att åka hem senare, men vi träffas imorgon igen. Larvigt att skriva sånt här när man är "in love" kanske, men låt mig vara lite bögig :)

Världens bästa vän Anna kom och joinade mig vid lunch-tid någon gång, vi bestämde oss för att röka vattenpipa och grilla hoho. Sheez va varmt det har varit idag :) jobbigt att det blir så galet kallt på kvällen bara.
Nu sitter jag här hemma iallafall och klockan är halv 3, borde gå och sova egentligen men vettefan. Har blivit jättesjuk.. Kul va? aa verkligen.... Ska gå ut och ta ett bloss sen ska jag ta och slakta halstabletterna, vill ju träffa min pojkis imorgon utan att smitta ner honom haha.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0