Good friends are like stars, you don't always see them but you know they're always there.

Shoz!
Har varit ute i 3 timmar med mina fina vovvsingar haha, Diamond var andfådd för första gången idag haha skit söt. Väntar på att min fina Adam ska ringa men han e seg som vanligt, väntar också på att Anna ska ringa när hon e i rosers så jag kan gå och möta henne :) Måste bara duscha innan snabbt haha oooh jag orkar inte. Blööö! Nej jag tror jag ska sätta på mig lite cocosolja och sätta mig på baksidan istället haha mobbad. Nej men jag har faktist fått lite, LITE färg och jag e sååå happy höhöh.

Jag vill grilla idag men pappsen ska sova borta inatt (i sin båt) och mammsen har ingen bil så vi kan inte åka o handla :( buhu! kanske får lite pengar så kan jag och Anna-missen gå och handla hoho.


Kommentarer
Postat av: lixy

Bra blogg :)

2011-04-26 @ 09:28:33
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0