skooolaaa

Jag slutade ju i skolan när jag skulle börja nian (gick om åttan) så jag har inga betyg eller något från nian. Varför jag inte vill gå i skolan är för att alla klasser jag har gått i (har gått i måååååångaaaaaa olika klasser) är eleverna så fuuucking barnsliga, jag vill gå i skolan för att lära mig saker INTE för att hålla på o skrika under lektioner och hit o dit. Snorungar som fucking spenderar 1 timme framför spegeln och sminkar sig och klär sig finfint med klackskor o grejer till skolan och fortsätter sminka sig i skolan, vad fan? asså hahaha man e ju i skolan för att lära sig inte för att visa upp sig. Nej jag tröttnade på allt det där, vill börja plugga distans men vet inte asså. Jag tänker iallafall aldrig börja i skolan igen och stå ut med "småbarn" (vuxna som beter sig dåligt) än en gång. NEVER! Och folk som bara går i skolan "för att" kan ju ta sig någonstans, tänk på alla barn som inte har råd till att gå i skolan. OM NI GÅR I SKOLAN SÅ GÅ I SKOLAN FÖR ATT LÄRA ER, INTE FÖR ATT SITTA OCH LEKA TUFF MOT LÄRARNA ANNARS KAN NI JU LIKA GÄRNA HOPPA AV..
Är på dåligt humör, och såg ett youtube klipp där det e snorungar som håller på och bråkar med läraren (höll själv på så när jag gick i 7an) så aa var tvungen. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0