Min son har blivit en mördare

Den fina Dollar

Jag och Fanny gick på en promenad på kvällen när det var kolsvart ute med Dollar och Diamond, hade hundarna lösa som vanligt.. Sen börjar Dollar spriiiinga och helt plötsligt så är det något som skriker, både jag och Fanny sprang dit och kolla vad det var, det var en liten harunge som dollar hade i käften :( lilla bebis! Fyfan vad arg jag vart på Dollar.. Höll i harungen tills den dog, tog bara ett par minuter. Fyfaaaan! Jaja det e en instinkt, men fortfarande? stackars liiiten :( buuuu!!! Kommer inte gå löst med dollar på kvällarna nå mer när det e mörkt ute. :( jaja älskar min pojke endå....

DEN ONDA DOLLAR


Må du vila i frid lilla harunge :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0