heeeiii

Väntar på att Rebbe ska komma, ska ut med vovvarna på promenad. Vaknade galet tidigt idag för att följa med henne på hennes praktik men åkte därifrån lika snabbt! Ringde Frida på vägen hem och fråga om jag kunde komma hem till henne men neeeeejjj hon skulle träffa en kompis så det sket sig. Åkte iallafall hem och käkade frukost/lunch och gav vovvsingarna mat. Nu ligger båda två och sover och jag, ja jag ligger o e vaken. Somnade till i typ 3 minuter för en stund sen, farfar plingade på o väckte mig.. TYPISKT! jaja lika bra det, nu kan jag ju passa på o vända mitt dygn. Pappsen är ju i Thailand, han kommer hem på fredag. Han hade tydligen hittat en jätte fin sele till Dollar och dom i affären sa att den skulle passa rottweiler men sen sa han som sålde att selarna är till för hundar som väger typ 26 kg......... Dollar väger nästan dubbla! Han har iallafall köpt två klänningar till Diamond, FRÅGA MIG INTE VARFÖR! jag har sagt åt han att det enda hon behöver är en jacka till vintern, men antar att det blir å köpa här i sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0