Glömde

Har varit hos doktorn idag, har halsblablablakatarr typ? vet inte riktigt vad det hette men det är typ inflammation i halsen eller något. Nu har jag iallafall fått medecin, gick över 600 kr, crazy huh? aja pappa betalade iallafall haha fattig som man ärrrrrr...
Det ska ta högst 10 dagar tills jag är frisk igen, är jag fortfarande sjuk så ska jag tillbaka. Hoppas på gud att det inte är lunginflammation, usch! har fortfarande en GALEN hosta som jag aldrig blir av med, vill inte gå och sova. Kommer bara bli jobbigt (så fort jag lägger mig ner så får jag värsta hostattackerna) uschabuscha. Jag vill slippa inatt!! Naeee ska ut med hundarna snart så hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0