buuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kom nyss hem från tandläkaren, DOM GAV MIG EN BEDÖVNINGSSPRUTA som vanligt och jag var själv för första gången fyfan vad hemskt. Men det gick bra och dom sa att jag hade varit jätte duktig för att vara tandläkarrädd, kul att höra höhö. Vaknade typ 1000 gånger inatt av att jag hosta, känns som att mina revben kommer brytas snart haha hoppas inte! Har även fått SKIT ont i halsen när jag sväljer/hostar FAN säger jag bara, jag hoppas verkligen VERKLIGEN att det inte är halsfluss som är påväg. Ni vill inte veta hur jag låter när jag har halsfluss hahaha, äh skit samma. Här får ni lite bilder från min o vovvarnas promenad idag :) hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0