städ"dag"

Har precis städat här hemma, dammsugit, skurat och aa bara dammsugit o skurat haha heeela lägenheten förutom mammas o pappas rum och gästrummet, det lämnar jag åt pappsen :) haha.
Igår var jag med min älskling Fanny :D på natten när jag skulle sova (fanny var hemma hos sig då) hörde jag någon eller något typ viska högt? om man kan säga så haha men aa det lät typ paaah paah pah i 5 minuter, antar att det var fönstertittaren eller så har det börjat spöka här men jag hoppas på fönstertittaren sånafall! haha. Då var jag tvungen att logga in på msn på mobilen och skriva till fanny på EN GÅNG så då kom hon hem till mig o vi bestämde att hon skulle sova över. TUR att man har så fina vänner! Ikväll ska ja o fanny kolla på film woho :D hoppas hon vill se paranormal activity 2, MÅSTE MÅSTE MÅÅÅSTE se den!! Nu sitter jag med tigerbalsam på mina läppar, hmm nu undrar ni säkert varför.. HAHA läste i något forum att man får större läppar av det, så nu ska jag bara vänta o se om det funkish. Mår lite illa så hejdå :D
mammas prinsessa och prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0