fredag

Ja, jag har ju bestämt mig för att vara nykter tills på nyår pga min senaste fylla inte var den "braiga" fyllan utan den var mer den dåååliga fyllan. Usch jag har aldrig i hela mitt liv varit så full som jag var då, nu ska jag bara ha myshelger med mina vovvsingar. Påtal om vovvsingar, ska faktist ta o gå en sväng ute nu eftersom det snöaaar som bara den o dollar ÄLSKAR DET! haha min bebis, Diamond däremot vill bara utanför dörren, kissa och in igen men det får hon inte. Vill hemskt gärna att hon börjar tycka om snön haha, igår lekte hon faktist jättemycket i stooora snöhögar man såg henne knappt haha pluttis. Äsch måste dra nu hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-26 @ 14:52:55
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: whatshername

haha jag har också det "löftet" att vara nykter till nyår ^^



titta in på min blogg och tyck till om inläggen, DIN åsikt är viktig :)

följ mig gärna på bloglovin, släng iväg en kommentar så följer jag dig också :9



ha en bra dag! :D

2010-11-26 @ 15:20:14
URL: http://restlessheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0