klia

ögonen och halsen kliar, den här äckelsommaren får mig att vilja gå i ide! jag ääälskar solen men HATAR pollen och HATAR när det är överdrivet varmt som idag..

Sofie&William sov här inatt ju, vart inte så himla mycket sömn men lite iallafall. När vi vaknade så tog vi en promenad till soc, jag sökte efter ehm va heter det nu igen? sökte iallafall efter pengar(?) haha sådär att jag får in pengar varje månad eftersom jag är arbetslös. Sen promenerade vi vidare till kina resturangen i centrum och käkade lunch sen TILLBAKA till vårdcentralen och kollade hur mycket lilla william vägde och kollade längden han har blivit stoooor och sen en än gång TILLBAKA till centrum (arbetsförmedlingen) men det var stängt så vi drog hem. Allt som allt gick på typ 4-5 timmar, blööööö! haha men det gör inget, hade ju ett trevligt sällskap med mig.

Suddig bild på fina William som ligger och tar det lugnt på kinaresturangen haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0