ajaj!

gissa vem som var på akuten inatt :( JAG!! hostade HELA tiden och fick extreeeem huvudvärk, började skrika nästan så pappa vaknade vid 2 och så åkte vi in. Som dom flesta vet är jag LIVRÄDD för sprutor och gissa vad?? dom tog blodprov först i armvecket men kom inte åt något blodkärl sen sa dom att dom skulle ta blodprov i handen, jag ba men det kan man ju inte göra!!! sen gjorde dom det iallafall och jag höll på att döööö har aldrig gjort sådär ont från en spruta förut och självklart låg jag och grät, buu :( haha.. Kom hem vid 8 imorse, gick direkt ut med dollar sen gick jag och la mig, helt död! yaaaaaaaaaaaaaaaya skriver sen maybe.. pz


AOTCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0