ditt misstag, inte mitt..

Vill skriva en jävla massa saker nu men kan inte, kan inte skriva ut det här men lite kan jag skriva.
Kan bara skriva att en till "vän" har jag kastat i papperskorgen, förstår inte riktigt hur hon tänkte när hon ringde och började tjafsa nyss. Förstår inte ens hur hon tänker överhuvudtaget när hon beter sig som hon gör mot mig. Vem var det som var där för henne när hon var gravid? jag. Vem var det som fanns där för henne när hon alltid hade problem? jag. Vem var det som fanns där för henne när folk tyckte hon var tråkig för hon inte kunde gå ut? jag.  Men nu när bebisen har kommit kan hon ju gå ut och då skiter hon fullständigt i mig och har kul med alla andra. Hoppas det här kommer tillbaka till henne en dag, det hoppas jag verkligen. Som jag känner nu kommer jag aldrig vilja ha något med henne och göra igen, det sa jag nyss i telefon.

Jag vill inte ha något med dig att göra längre, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

fan vad du är barnslig amanda skaffa ett liv....

2010-07-03 @ 13:21:46
Postat av: Amanda

haha okej, jag är barnslig och ska skaffa mig ett liv..... säger den som kommenterar anonymt sucka

2010-07-03 @ 19:29:20
URL: http://yingandyang.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha orka bli så suuur barnrumpa :P:P:P:P:P

2010-07-13 @ 01:49:39
Postat av: Amanda

jajaja jonatan..

2010-07-16 @ 12:10:51
URL: http://ampozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0