Amanda, ni vet hon den där djurräddaren?

Vilken dag....
Först räddade jag en liten fågelunge från min katt som var på väg att käka upp den, åkte heeeeeela vägen till våran gamla granne som bor borta i steninge. Fågelungen är där med henne nu och ska vara där tills den lär sig att flyga, 1 liv räddat!

När vi var hemma så såg jag en hund springa lös så jag började springa efter sen satte den sig på skolgården, där var det 2 killar och jag frågade om det var deras hund men icke, det var inte deras hund. Jag sprang hem och hämtade dollar, hundgodis och koppel och skulle ut och locka på den. Hunden var rätt så rädd och vågade inte komma fram till någon så jag satte mig på huk och tillslut kom vovven fram och lät mig klappa henne. Dollar och hon lekte lite och sen såg jag att hon hette kiara (det stog på hennes halsband).. PRECIS när jag skulle koppla henne så kom det två snorungar på cyklar och skrämmer iväg hunden. Har inte sett henne sen dess, polisen kom men dom hitta henne inte så jag ska ut snart och leta. Vill ta med mig Dollar för jag vågar inte gå ut själv haha fan d e sommar och man vet aldrig vad som kan hända..
pippifågeln :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0