3 juni

Hellu bitcheeez :)
Vaknade för inte så längesen. Fan Dollar e typ sjuk igen :(
Bebisen ligger bara o sover hela tiden+varm nos..
Imorgon ska jag till my lovely laaadie Frida hoho, ska nog ta det lugnt och hyra ngn film eller ngt.
Ska ringa på en chihuahua och fråga lite grejer :)
Nu e hela familjen med på att köpa en liten plutt, YEEY Dollar kommer få en kompis höhö.

Yesterday.
Sara och Sofia kom igår med en skit stor moppe haha.
Pratade lite sen gick vi och spelade kubb, HOHO VI VA BÄST! (eller inte)
Spelade mot 10åringar och dom vann första gången, men andra då visade vi vårat riktiga jag och ba kööörde haha äsch.
Fan jag måste spela d idag igen d e skit kul ju haha galet!


Låten som spelas ur mina högtalare nu, och vad grannarna kommer få höra resten av dagen :)
beeeestaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0