1 juni

Godmorgon! pappa väckte mig nyss, VAFAN.... Irriterad, det är precis det jag kommer vara resten av dagen, tack pappa!

Igår kväll gick jag ut med Dollar och Fanny, lekte lite boll och snackade om allt :) myspys <3 idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, inget är planerat än. Blir nog att vara hemma med hunden som vanligt, skulle vilja åka och handla lite grejer men jag tar det när pappa e ledig och kan skjutsa mig.. Måste till arbetsförmedlingen snart fan, inte idag men någon dag i veckan! kan inte vara utan pengar hela sommarlovet, HUR SKA JAG LEVA? nej då, jag använder inte mycket pengar ens så jag klarar mig nog haha men alltid kul att ha lite extra i fickan :P

Jaja skriver sen, hajdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0