programrebeller

Hallå hallå :)
Vaknade vid 8 av att min farbror från thailand kommer in genom dörren med hans fru, jag pallade knappt hälsa för jag var så irriterad att dom verkligen behövde skrika när dom prata (thailändare asså).. Jag passade på att gå upp och ta hand om dollar som satt och morrade åt min farbror hela tiden, första gången han inte tycker om någon.
Har spenderat dom senaste dagarna med Fannii :) myyyyspys! <3
Fan vad trött jag är asså, somnade skit sent igår och vakna skit tidigt idag haha wannabe fanny elle? haha :P
Sitter och lyssnar på musik bräää, öööööh vad leker jag för något? blööööö uschabuscha jag vet inte ens vad jag skriver. Ska se one tree hill nu, hajdo!

Kartellen - programrebeller


Kommentarer
Postat av: Fannii

HIhihi sötnos :D!! haha aa precis, vadå wannabe mig :P <3

2010-07-04 @ 18:53:26
URL: http://somethingornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0