jag lever

Hallo, fyfan vad jag e uttråkad haha men e inte på festhumör tyvärr asså. Fullt med folk här utanför som festar och jag ligger här i lillstugan och försöker leta efter en film haha, har druckit en cider och en öl sen kom jag på att jag inte orkar dricka och må illa hela natten.. Naaajj jag står över! Hör pappa sjunga karaoke med sina vänner här ute, Dollar ligger här med mig o snarkar. Fyfaan vad dom suger på att sjunga, ge mig en alvedon någon?
Skulle ha åkt vattenskoter men fan heller, sist jag åkte det var när jag och syrran var i thailand då var det bara roligt eftersom det e ju så himla varmt i vattnet där... HÄR ÄR DET KALLT SOM SAAAATAAAAN! juste måste bara berätta :D är skit stolt över min lilla bebis dollar, han har ALDRIG tyckt om att bada men idaaaag så bestämde jag mig för att gå i med honom (allt för min lilla vovve) och då var han med på det åååååååhhhh så pluuuutttiiig han badade som bara den och han simmade också! första gången EVER <3 min älskling.
Har pratat med min babis Fanny också på telefonen, fyfan :( vill att hon ska komma hit nununu!
Älskar dig hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0