illamående+huvudvärk

Åh döda mig! har åkt bil nu i 6 timmar och mår så jävla illa så att det inte är sant (åksjuk). Dollar ligger här brevid mig i sätet och snarkar och katterna Sumo och Zäta ligger där bak och sover dom med, haha dom har fått vara lösa i bilen nästan hela resan, kommer sakna mina små bebisar :(.

Utöver illamåendet så är det väl bra eftersom jag hann säga hejdå till min älskling Fanny, buhuu saknar henne :(! Önskar att hon kunde vara här och må illa med mig men hon har TVÅ jobb att sköta, doooktig plicka! Pappa ser ut att sova gott, är det bara jag som inte kan sova? Hans (pappas kompis) sitter iof och kör bil så han FÅR inte sova, har sagt åt honom att håller han på o somnar så måste han säga till för idag är det ingen bra dag att dö på.

Nej jag ska försöka sova lite, om det nu går........ puss!

ps. älskar dig Fannii bananni :) <3

Kommentarer
Postat av: Fannii

NAAAAAAAW ÄLSKLING! Åhhh jag saknar dig oxå SKIT mycket, ville verkligen följa me :( attans att jag jobbar så mycket... Kan du inte komma hem? Usch de är så boring utan dig :(! Och JAG ÄLSKAR DIG OXÅ AMANDA <3

2010-07-19 @ 23:14:19
URL: http://somethingornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0