haha oups

Kanske dags för mig att börja uppdatera mig lite mer hihi. Har umgåtts med Fannii typ hela tiden och så har Raymond varit här eller så har jag inte velat skriva haha

Idag ska vi KANSKE ut med båten, egentligen skulle vi ut med den igår men neeeej det var för sent jebla skit! ooooh idag är det onsdag, kanske tar ett glas sang som eftersom det är "lill-lörda! Väntar på att min syster ska komma och lämna min kokos olja som hon snodde för några dagar sen när jag inte var hemma, tjuv!! :@ hoppas hon inte har tagit mycket av den säger jag bara...
Måste fixa låtar på min mobil också, R måste hjälpa mig idag när han kommer. Egentligen skulle han ha hjälpt mig igår men glömde bort det haha. Fanny jobbar hela dagen idag, buuhuuuuuu du suger :( <3
min dollie

Kommentarer
Postat av: Fannii

haha Söta amanda :D! Men de är bara för att du saknar mig så mycket när jag jobbar, men jag saknar sig oxå Bästa :D <3 PÖSS!

2010-07-15 @ 01:06:44
URL: http://somethingornothing.blogg.se/
Postat av: Fannii

dig* ;) <3

2010-07-15 @ 01:07:16
URL: http://somethingornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0