good morning :)

Igår var vi ju ute med båten heeeela dagen, kom hem vid 8 tror jag? pappa och dom skulle sova i båten så jag skulle ha sovit helt ensam hemma, haha alltid när jag sover ensam hemma så får jag alltid tankar om spöken och tjuvar, inte kul! men som tur var så sov R hos mig :)
När vi kom hem till mig så ringde vi Fannii och bad henne komma och spela kort med oss, sen skulle hon hem för hon skulle upp och jobba imorgon (OVANLIGT? nej..) haha <3 När hon hade gått så satte vi på en film som är skiiiit bra, har redan sett den en gång men ville att R också skulle se den haha sen sa jag åt han att han skulle säga till om han somna han ba jajaja efter typ 2 minuter så somna han :( dum! väckte honom iaf och sa att vi skulle gå och lägga oss men nej då blev han pigg och ville se någon dokumentär om någon himla psykopat som kunde prata med björnar? haha sen vart han trött igen så då somna vi båda två och vi vakna för typ en och en halvtimme sen. Följde me han halva vägen hem o nu sitter jag här helt ensam igen haha.. Eller ensam och ensam, min prins dollar är ju här hihi..
Nu sitter jag och väntar på att Fannii ska sluta, haha fett länge kvar. Ne ska hoppa in i duschen nu sen fixelifixa mig, hajdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0