GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

Har suttit och kriiiiigat på "worlds hardest game" aa det e världens svåraste spel alltså. Det är 30 nivåer och jag kom till nivå 22, FATTAR NI?? jag hade bara 8 nivåer kvar sen skulle jag ha klarat heeeela spelet men NEJ jag dampaaaa urrrrr på det där äckliga spelet så jag stängde av det. 5 sekunder senare sitter jag och skriker; VAFAAAAN JAG STÄNGDE AV F*TTSPELET!! haha det låter som att jag har damp? dampbarn ska aldrig spela beroendeframkallande spel haha blöööö..
Ska lägga in alla nr på min nyaaaaa iphonneeeee nuu nananana :D chao
(länken till världens svåraste spel) LYCKA TILL BITCHEZ!
http://addictinggames.com/theworldshardestgame.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0