When waiting for something good, you never wait too long.

Goddaaaagggggens!
Har varit på "morgon"promenad med Dollsan, Diamond fick bara gå utanför och göra sitt sen fick hon gå in igen för det e typ snöstorm ute och det blir bara jobbigt om hon ska vara i jackan hela tiden så då fick hon vara hemma :)

Pappsen ringde nyss och sa att han jobbar dubbelt idag, ahapp va kan man då hitta på för bus? ABSOLUT ingenting. Blir väl att sitta hemma och hosta, snyta mig och hosta lite mer.. och gå ut med hundarna får man ju inte glömma. Just nu sitter diamond i mitt knä här i soffan och tuggar på ett ben och Dollar sitter brevid mig och morrar åt alla som går förbi vid fönstret, haha!

Nu ska jag lägga mig o vila så jag blir frisk snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0