The word perfect does not exist.

Hallå där :)
fyfan vad jag har ont i halsen nu asså, fast det var dubbelt så värre i morse när jag vaknade. Usch!
Inatt vid 4 tiden så var jag fortfarande vaken, borde egentligen ha lagt mig myyyycket tidigare men vad ska man göra när man är sjuk och inte kan sova pga halsont? Jag letade som en galning efter medicin men hittade INGET förutom alvedon, men sket tillomed i det eftersom jag oftast brukar ha brutaaal huvudvärk på mornarna o då väljer jag att ta alvedon då istället. När jag inte hittade något så valde jag att googla på hemmakur mot halsont, aa o där stog jag sen i köket o kokade vatten fullt med salt i och sen ställde jag mig över vasken och gurglade, efter det tog jag en kopp med varmt vatten och pressade i två vitlökar.. USCH jag fick kväljningar minst 5 gånger! haha o det värsta är att det inte ens hjälpte. Så jävla typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0