Stop lying to yourself, stop pretending just to make people feel sorry for you.

Har spelat bingolotto, kan ni fatta att jag vann en bil???? aaaaah eller hur.. Jag satt o typ skrek KÄRRINGJÄVEL hela tiden för hon inte sa dom siffrorna jag ville ha. Haha ne men ska spela den 23e för då ereee uppesittarkvällen, jiihooo! Justeja, vet ni vem som ska skaffa sig en bebis? REBBE!!!! hon ska tydligen skaffa sig en vovve, hon är ju i östersund nu och där har dom valpisar och hon ska få en. Roligt!! hoppas allt går bra bara :) det gör det nog.




Nu ska jag och pappsen kolla på "rottweiler", en film som handlar om aaaaaa rottweiler "mördarhunden" haha. Dollar får blunda när det blir för läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0