Make the most of your life before it's too late

Har aldrig känt såhär förut!
Var ute med hundarna vid hundrastgården sen helt plötsligt small det till, jag började kallsvettas, allt började snurra och sen märkte jag att jag låg ner i snön. Jag kunde knappt röra mig, hade jättesvårt att andas och jag mådde SKIT dåligt! Jag försökte skynda mig hem men det gick segt som fan, sen föll jag ner i snön igen och den här gången började jag skaka som fan. Jag orkade inte ens hålla i hundarnas kopplen så jag släppte båda två men dom stack endå inte, vi kom iallafall hem.. tur det! Nu mår jag sådär, skakar fortfarande. Jag tror det kan bero på att jag inte har ätit någonting idag, förutom halstabletter. Men det har varit fler dagar jag inte har ätit och det har aldrig varit såhär. Om det inte är pga det så undrar jag vafan det var då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0