I tried, I tried to help but I failed. He was the man who had it, sad that he now has nothing left.

En grej jag har börjat med här i "da blög" är hemligt, det får ni själva lista ut. Inte varje dag det är så "personligt", men det har alltid betydelse, alltid!

Sitter och lyssnar på en låt om och om igen, den fuckar min hjärna, men det gör inget för jag älskar låten. Kan lyssna på den 1000 gånger utan att tröttna.

Det finns så mycket jag bär på, jag är rädd att förlora och att hamna på botten igen. Jag har börjat få tillbaka den känslan som jag hade för 3 år sen, jag orkar inte gå igenom det en gång till. Jag tror jag behöver komma bort från allt ett tag, fast egentligen så hjälper det ju inte att fly. Det bästa skulle väl vara att ta tag i det och fixa problemen som jag har, men det blir svårt eftersom jag inte vet vad det är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0