I have learned never to trust anyone.

Måste skynda mig ut med Dollar så ett snabbt o kort inlägg bara.
Pappa är på fest och han har med sig diamond (det är barn där som får vara med henne). Det är bra att hon lär sig att inte alla människor är farliga, hon skäller på folk när man e ute o går med henne! haha vågar inte ens ha henne lös för att hon e en kaxig liten tjej som absolut INTE skulle banga på att springa fram till en stor "farlig" hund. Ne men spelar ingen roll om den e stor eller liten, vill inte att hon ska springa fram till vem som helst.
Var nyss i köket och lagade "middag" och klockan är snart 22.00, smart amanda smart, men tänkte att jag går ut med dollsan innan jag käkar för han e myyyyycket viktigare.
Nej nu ligger min son vid mina fötter och gnäller att han vill ut så vi ska kila nu! haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0