I found you in my dreams.

Asså kl e nästan 2, och jag ska börja laga hemmagjorda köttbullar. Rebbe gav mig receptet hoho :)


Kan berätta lite om the day.
Idag så har jag och rebbe varit på eurostop, hon handla "lite" julklappar till hennes nya bebis Dagotto, det gick på typ 500 kr(?). Hennes bebis heter Dagotto men kallas för Otto, han har vääärldens gulligaste valpmage som man vill sitta o klämma på hela tiden haha. Uuuh vem ska bli gudmor rååå? jag såklart :D är helt happy!!
Vi drog iallafall hem till Rebbe sen o lekte med Otto och sen gick vi till Biggan och visade Dennis valpisen och han smälte, det vet jag även fast det inte syntes haha. Snart får Dollar och Diamond träffa lilla Otto, åååååh längtar!

Justeja, jag fick julklappar av Rebbe igår, åh pluttis. Jag har sagt till henne flera gånger att inte köpa julklappar till mig för jag har no money, men endå så gjorde hon det ♥ fina vänner man har! Fick presentkort på gina och sen fick jag ett jättefint halsband. Ska försöka gottgöra henne på något sätt! ♥♥♥


Här har ni bebisen, snodde bilden från rebbe :D

Just nu ligger Dollar vid mina fötter och snarkar, ovanligt? njaa..
Måste fortsätta med köttbullarna nu, god jul gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0