huuuuuuuuuuuuuuujjjjj

Har inte skrivit på typ en vecka nu haha tråååååkig blöögg men men.
Har precis kommit hem från en promenad med vovvarna, måste typ gå o sova nu faaaaan va tråkigt.. Elleer egentligen är det skönt som fan men aaaaa så erre!
Diamond har varit en riktig pina idag o skällt på allt som typ rör sig, jag som inte ville ha en "pratande chihuahua". Äsch jag tycker om henne endå haha.
VET NI VAD DOLLAR HITTADE NYSS FÖRRESTEN? en död fryst fågel, tror ni det var lätt att få den ifrån honom? naaah skulle inte tro det va. TUR att jag hade vantar på mig, dom fick följa med pippin i papperskorgen på gården brevid haha. Stackars pippifågel!
Diamond blir ett halvår nu den 10e och dollidoll blir ETT HELT ÅÅÅÅR den 11e, mina beeebisar!!
Vi har förresten tittat på en massa hus idag på nätet, vi hitta ett skit fint hus men självklart är det priset som ska förstöra (3 och en halv mille). Men jag vet inte, tror pappa e helt såld på det och jag e dööödskär i det GAAAALET fint! Plus att sånafall blir det att bygga en stor hundgård till mina "små" bebbar, åhhhhh kul. Då ska jag samtidigt passa på o tjata till mig ett par fler rottisar (om vi nu flyttar) haha äsch det kommer aldrig hända att jag får några flera. Men någon till iallafall? haha skönt också att komma bort från märsta, flytta ut lite på landet yeeesssss! Eller aa jag tror det låg i sigtuna? jag vet inte, kollade på en jävla massa hus så det e klart att jag inte kommer ihåg. Fiskminne? aa. Nej nu står Dollar och gnäller, han vill ha mat men NEJ han ska ha sömn. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

PUSS <3

2010-12-03 @ 09:38:03
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0