keejråååå

Jag kan väl börja skriva igen, efter två veckor haha.. SHOOoooOOOoOoOoO bloggiiisshh va häääändeeer yaaaao? ne skoja bara hihi.
Gissa vem som ska tatuera sig i veckan? Jag och Anna pyttipanna wohooooooooooooooooo hääääftiiiiigt! blir min 6e tattoo cooolt vaavavava?
Är galet sugen på att ta ett glas vin ikväll men blir nog öl istället haha eftersom...
1.pappa inte kommer åka o köpa vin åt mig
2.och för att Anna har öl hos sig från kryssningen (som vi åkte på i lördags hoho).
Nästa vecka ska jag åka o hämta min bebis chihuahua hoho, det finns två stycken som jag har snackat med, den ena ska jag få nästa vecka KANSKE eller så ska jag ta den andra som jag inte kommer få köpa förrän i september... GAH! eeh har inget mer att skriva. Hajdo!
Nästaaa gång blire på foten hoho säger inte vad än.... nanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0