kan vi dricka?

aha visste inte vad jag skulle skriva som rubrik men YAYAAAAA.. Sitter och lyssnar på Justin Timberlake - until the end of time, ååh jag har fastnat för den höhö. Ska snart möta Anna som har varit i stan med sin skola typ, ska driiicka ikväll hoho! vet inte vilka som ska joina oss än men vi hoppas att "Rasmus" kommer HAHA :) eller kanske illeeee? haha eeeeehhh..

Har skit ont i min hals, den håller på att dödar mig men har tagit såndär BISOLVOOOON som dom sjunger på reklamen haha. Om ni vill komma och festa med oss äre ba ringa 073-90537.... haha nee aia baia amanda inte lägga ut nr po intääärnääät haha åh har tråkigt... Ayaaaa c yaaa
Kan lägga ut NÅGRA bilder från kryssningen, haha tjejerna var keffa och tog skit fula bilder på mig.

Hinner inte lägga upp nå mer för anna har redan kommit till märsta, hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0