godenmorgen

Vaknade för typ en och en halvtimme sen, vakna av att jag höll på att hosta sönder revbenen eller något haha kändes fan som om lungorna skulle hoppa ut ur munnen på mig :( ajajaj!
Sitter och väntar på att Anna ska komma, sen ska vi vänta på att pappa ska vakna och gissa vart vi ska sen?? gissagissagissa :D hihi hämta våran nya lilla bebisvovve, ååh en valp igen. Jag kommer klara av det haha men usch va jobbigt med vassa tänder asså! Sitter här i vardagsrummet med en stoooor kopp kaffe, har fått för mig att det kanske hjälper mot hostan? haha nja det verkar inte så men det e skönt att det blir varmt i halsen iallafall hahaha.
Jag tänkte vara lite ego och ta några cambilder nu, men pappas data e för ny för mig så jag vet inte hur man gör det haha och det finns inget program som man tar bilder på.. Man kanske måste ladda ner? eller? haha aja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0