3 tjejer och en halv man

Har suttit och spelat jatzy eller nu hur det stavas här hos mig med Fanny och Anna... och Dennis (haha som är en halv man) han fyller snart 13 baaast! min lilla kusin.. Det har varit treeevligt treevligt, det enda som saknades var lite vin hehe men imorgon ska vi på kryssning woho då kan vinet slänga sig i väggen och HELLO vodka! "R" kanske ska med också haha ringde honom för typ en timme sen, han sa att han ville men vet inte om han hinner boka en hytt men det tror jag nog att han gör :D wooohow! han ska ta med sig några kompisar också, gaalet!
Nej jag kan inte skriva mer, min lilla kusin Dennis har deckat sittandes i stolen med huvudet på bordet (tog en bild nyss men ska inte va dum o lägga ut den hihi, kanske imorgon :P)
Ska till tandläkaren imorgon förresten, klockan 2 PUUUHH VA JOBBIGGTTTT.... Tur att dom har tv som man kan kolla på uppe i taket medans dom borrar tänderna på en.. Ska be dom putsa mina tänder också hihi. Sen ska jag följa med Fanny, Filip ska ta hennes tatueringoskuld HOHO hon ska tatuera sig på armen kuul! Anna ska nog också följa med :D höhö med.. JAJA hejdååå godnattt fulingaaaarrrrr.. SZHEEETTTT KLOCKAN E 20 I 4... PÅ MORGONEEEEENNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0