wööw

mamma vart inte så jätteförbannad som ja trodde hon skulle bli, hon tyckte den var fin. Men jag var tvungen att lova henne att inte göra någon mer annars skulle hon inte köpa en chihuahua SOM HON HAR LOVAT men jaja, hellre vovve än tatuering haha :D äsch nu har jag så det räcker för ett tag, men jag vet iallafall att nästa gång jag åker till thailand så ska jag tatuera in ett porträtt av mamma och pappa, har ju hittat en skit fin bild på dom i yngre dagar haha, men yesyes. Har jag lovat mig något själv så ska jag bannemej hålla det också!

nu så MÅSTE jag sova, har ett monster att ta hand om imorgon (hunden)! pz


ser ut som att jag ska fisa haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0