noooo

mamma kommer hem snart, hon kommer döööda mig för den är rätt så stor och den syns (tatueringen) haha men ääääh!!

Pappa tyckte iallafall den var fin men att den var för stor, men jag bad honom hjälpa mig både igår och iförrigår men nej han tyckte bara att jag skulle sluta svamla om den... LITTLE TO LATE DADDY!

Shiiz d e lördag idag, det betyder att d söndag imorgon! seeen börjar skolveckan, inte för att jag går i skolan men då kommer pappa börja tjata om att jag ska leta praktik.. nej juste jag ska på möte i skolan på måndag, FAN! syon ska hjälpa mig att hitta ngt jag tycker om, yiggayiggayeye!

Nu ska jag gå och lägga mig i min uuuuuuuuuunderbara säng! godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0