migrän

ska nog ta och lägga mig snart, är hur trött som helst. Dollar verkar också vara rätt så trött han med, ligger och snarkar här brevid mig plutt :D

Saknar mamma lite grann faktist :/ hon är ju fast i thailand eftersom flygen slutade ju gå ett par dagar och nu är det skit många som åker så de kommer dröja tills hon kommer hem. Önska att jag kunde ha följt med henne haha åh, FATTA ATT BARA ÅKA DIT FÖR ATT VARA DÄR I ETT PAR DAGAR OCH HANDLA MAT? SEN FASTNAR MAN DÄR.. vilken dröm


Vårat&morfars hus i thailand, inte klart än. Ska målas om på övervåningen resten är helt nyrenoverat!! FINT HA?
Neeeej det ska inte vara massa sand runtom huset, kommer pool och grejer det här året tror jag? + att dom ska odla massa blommor o shit där. Kommer bli gaaaaaaaaaaaaaalet


Kommentarer
Postat av: Fannii

Vah fint de har blivit och vah mycket dom har hunnit med sen vi vah där. :)

2010-04-21 @ 19:58:54
URL: http://somethingornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0