:@

asså personer som DU får mig att bli spyfärdig, jag hatar dig! Du sa inte grattis till mig på min födelsedag, TILLOCHMED FANNI GJORDE DET OCH JAG VART GLAD FÖR DET OCH DUUU DUUU DUUUUUUUUUUU SKREV INTE ENS ETT LITET SMS FÖR DU TRODDE JAG SKULLE BLI "SUR", JAG VÄNTADE PÅ ATT DU SKULLE GÖRA DET MEN NEJ JAG ANTAR ATT DU VAR FÖR UPPTAGEN MED ATT FIXA ETT LITET **** :)

tur att jag har folk som VISAR att dom bryr sig, du säger att jag ska börja leva i verkligheten? jag gör det redan, varför kan inte du göra det? jag hoppas verkligen på gud att du är ensam på din födelsedag, skäms du inte? varje gång jag hör ditt namn vill jag bara slåå någon. Så mycket hat känner jag för dig just nu, jag önskar att jag aldrig hade träffat dig även om mina roligaste minnen är med dig så önskar jag att dom var med någon annan. Jag trodde inte man kunde känna så mycket ilska för en av sina "bästa vänner" men du visade att jag hade fel.


jag VILL inte ha något med dig att göra mer, asså aldrig! ..tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0