some answers can explain much

Dagens humör: glad, heeeela dagen!
Dagens mående: Lite huvudvärk och hade ganska ont i näsan annars mår jag super
Dagens borde: Sova
Dagens frisyr: Just nu, en bulle på huvet, tidigare hade jag några fina prinsesslockar haha
Dagens klädsel: Leggins, linne och en tröja
Dagens planer: Lägga mig i sängen och sovaaaaa
Dagens vill ha: Alvedon, mmmmumma!
Dagens längtan: Fredag
Dagens fundering: Om det blir några valpisar eller inte :)
Dagens beroende: Mina vänner Anna, kvitter och popcornkrydda :D
Dagens tråkigaste: Nos-accidenten på tåget, väldans starkt må jag säga. Vad säger du Anni?
Dagens tidning: Öh, jag tänkte ta expressen tidningen på tåget idag men jag strunta i det. Räknas det?
Dagens låt: Bruno Mars - grenade

Puss hej leverpastej..godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0