make friends before you need them

Jag har vaknat på hel fel sida idag!

1. runt halv 8 imorse kommer dom från sigtunahem och ska lägga nya mattor i vårat kök och hall, så jag kunde inte somna om efter deras jävla plingande på dörren.

2. Hundarna fick vara här inne i mitt rum medans jag FÖRSÖKTE sova, båda låg och gnällde och det värsta jag vet är när hundar gnäller hela hela heeeela tiden så jag vart förbannad och ropade på pappa o sa att han skulle hämta mina hörlurar.

3. Dom som skulle ha lagt mattorna tog bort våra mattor som vi hade nu och sen drog dom härifrån för att det måste torka i köket, jahapp? så nu har jag vaknat helt i onödan? idioter..

4. När jag väl har somnat om så vaknar jag efter ca 5 min för pappa har stängt in hundarna i vardagsrummet och båda står och gnäller och skäller.

5. Mamma börjar tjaffsa med mig, jobbigt.....

6. Somnar om igen, den här gången 10 minuter och vaknar än en gång av att hundarna står och gnäller.

Tänk er det här, med huvudvärk på det också. Har knaprat i mig 4 huvudvärktabletter idag och det går inte över. Det värsta min hjärna vet är att vakna tidigt på morgonen och att höra massa DUNKDUNKDUNK, hoppas jag inte har ont hela jävla dagen säger jag bara för jag ska supa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0