DAY 1 - ABOUT ME

Jag heter Amanda Nuchuda Lundström, Nuchuda är ett thailändskt namn och jag har fått det eftersom min mamma kommer därifrån. Vet inte riktigt vad det betyder men något fint kommer jag ihåg att det är iallafall.

Jag letar jobb för tillfället (och har gjort i ca 2 år haha), känner nu att jag har kommit till en viss punkt i mitt liv att jag måste göra något av det.

Har två hundar som jag ser som mina barn, skulle inte sälja dom för en mille ens, dom har "hjälpt" mig så mycket under 1 år, haha dom finns alltid där när jag behöver någon. Kanske låter larvigt men det skiter jag i, mina hundar är mina bebisar. <3

Jag har velat bli delfinskötare sen 5-års ålder, vill det fortfarande. Kommer nog aldrig bli en men man kan ju alltid ha mål i livet eller? sen ville jag ju bli tatuerare, fast nu vill jag nog bara ha det som hobby och hålla på med hemma eftersom det tar fleeeera år att utbilda sig och jag vill ha jobb nu och inte om flera år. Vet inte vad jag ska skriva mer, finns inget intressant att skriva om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0